Descoperă natura în ceaiul tău. Gold Plant – calitate din generatie in generatie!

Am avut deosebita plăcere să cunosc familia Fericean in urma unui targ de terapii alternative desfășurat în luna Aprilie la Centrul Comercial Unirea Shopping Center din București.
M-am oprit în dreptul unui stand modest pe care am văzut prezentate câteva ceaiuri și siropuri sub numele GOLD PLANT. Ambalajul acestora mi-a atras atenția, și în timp ce admiram prezentarea produselor, m-a abordat doamna Lioara Fericean, care mi-a vorbit despre produse și istoria lor. Am aflat astfel despre faptul că, tratamentele naturiste ofertate de către familia Fericean, au o istorie foarte mare, producția lor fiind transmisă de la o generație la alta.
Cu ocazia vizitei, si a discuțiilor, am primit din partea familiei Fericean spre testare mai multe tipuri de ceaiuri, o crema pentru coate și calcâie precum și siropurile din gama lor. Din acel moment, ceaiurile GoldPlant sunt nelipsite din casă, acestea detronând ușor ceiauri renumite, întrucât m-au cucerit cu gustul lor profund și efectele ce se simt rapid.
Produsele GoldPlant sunt făcute în Poienii de Jos din Județul Bihor, o zonă cu un aer curat, în care producția de tratamente naturiste este destul de extinsă.
Calitatea produselor GoldPlant pleaca de la natură și până la om. Familia Fericean m-a impresionat prin caracterul său prietenos, deschis dar și profesionist, cu care se prezintă în relațiile cu ceilalți. Nu pot decât să îi felicit, și sunt onorat că am decis să aducem produsele lor cât mai aproape de clienții noștri care au fost impresionați încă de la prima cutie de ceai.
Unul dintre produsele de top ale GOLD PLANT este reprezentat de CEAIUL IMUNITAR care, în urma celui mai recent studiu de piață efectuat de QUDAL – QUality medal și pus la punct de către organizația elvețiană ICERTIAS – Internațional Certification Association GmbH (www.icertias.com) pentru perioada 2016-2017, Goldplant a primit cel mai mare număr de voturi pentru acest produs în ceea ce privește calitatea. Acest premiu încoroneaza munca depusă de familia Fericean pentru a satisface clienții și pentru a rămâne în top, ajungând astfel pe primul loc în fața competitorilor în ceea ce privește calitatea produselor Goldplant.

Detalii despre acest studiu:
Studiul s-a realizat în iune 2016 pe un eșantion de 1.200 de persoane – clienți frecvenți ai farmaciilor din România folosind un chestionar online. Întrebarea care i-a clasat pe primul loc este următoarea: “Specificați numele unui producător sau distribuitor de ceai care, conform experienței și opiniei personale sau conform opiniei și experienței persoanelor din jurul dumneavoastră oferă cel mai înalt nivel de calitate de pe piața românească, atunci când vine vorba de ceaiuri pentru STIMULAREA SISTEMULUI IMUNITAR:”.
Majoritatea răspunsurilor a fost: “Gold Plant”. Fiind astfel medaliați si certificati ca nr. 1 în calitate, plasand Gold Plant în fața tuturor competitorilor noștri direcți în categoria: Producția de ceai pentru stimularea sistemului imunitar. Click aici pentru a vedea certificarea!
Studiul de piață QUDAL – QUality meDAL (www.qudal.com) măsoară experiența, opinia și percepția consumatorilor asupra companiilor care oferă cel mai ridicat nivel al calității.
Scopul QUDAL – QUality meDAL și a certificării asociate este să îi ajute pe consumatori să găsească mai ușor cele mai bune bunuri și servicii din punct de vedere al calității.
Increderea cetatenilor romani in acest studiu:
Un procent uimitor, de 68,8% dintre cetățenii români, au afirmat că ar prefera să cumpere produse sau servicii marcate cu prestigioasa medalie pentru calitate QUDAL – QUality meDAL.
Acesta este rezultatul celui mai recent studiu de piață QUDAL – QUality meDAL realizat pe un eșantion de 1 200 de cetățeni români, în ianuarie 2016, de către organizația internațională ICERTIAS – International Certification Association GmbH.
Studiul QUDAL – QUalitymeDAL este efectuat în conformitate cu prevederile „Codul Internaţional privind Cercetările de Piaţă şi Sociale” adoptate de Camera de Comerţ Internaţională (ICC) şi Asociaţia Mondială a specialiştilor în cercetare (ESOMAR).
O mică concluzie:
Prin cele relatate anterior, Goldplant demonstrează încă o dată seriozitatea și perseveranța cu care își tratează clienții. „Tradiție și respect din generație în generație! Noi alegem calitatea nu cantitatea, tu ce alegi?” – acesta este sloganul familie Fericean, pe lângă cel comercial „Natura în ceaiul tău ”
Click aici pentru a vedea documentul oficial care atesta nr.1 in calitate al produselor GOLD PLANT!

VEZI AICI PRODUSELE GOLD PLANT

Autor: Florin Mirel Bughirica

informații preluate parțial de pe goldplant.ro

Share This:

Lasă un răspuns